torsdag 21. oktober 2010

Innedag idag.

Våkna imorgest av snø. Mye snø. Og jeg som skrøt igår over at det var sol og finvær i Bergen. Det har seg slik at Bergen er bare en fin by så lenge det er sol. Ellers ser den ut som dritt. Linda skrøt igår av sin fine utsikt, fine Nidelva og de søte gamle husene med snø på taket. Well, well, her ser dere min utsikt:

Først snødde det

Så var det bittelitt sol

Før det begynte å snø igjen. Det gjør jo egentlig ingenting at det snør så lenge man har rett antrekk. Anders har sikret seg den siste vintermoten.


Nok om Anders, han er jo ikke hjemme uansett(kommer senere ikveld), hva har jeg gjort de siste dagene? Jo jeg har drept håret mitt.

Her kommer trinn 1 og trinn 2


Jeg vet jeg er fin altså, så dere trenger ikke skrive det til meg liksom.

Målet var å få en naturlig brun farge med litt striper for å få litt liv i håret. Men etter årevis med tortur av håret og mye svartfarge har jeg nå innsett at dette ikke er mulig, og farga over med en brunfarge istedet. Bye-bye highlights.


Vises ikke såå godt men..

Nå skal jeg kose meg i sofaen til kjæresten kommer hjem. Så blir det Bones og en liten matbit. Ha en fin første vinterdag folkens <3

3 kommentarer:

  1. Linda sier: Så fiiin du blei! Verdens fineste jente jo<3

    SvarSlett
  2. haha:) joda, d blei sånn halveis bra tilslutt..blei litt for mørkt da men..sånn e d når n ikkje går t frisør :)

    SvarSlett