mandag 18. oktober 2010

Blogginnlegg etter oppfordring fra søss!

Søssa mi, Linda maser på at jeg må blogge, så her kommer det. Jeg har ingen aning om hva jeg skal blogge om, for siste uka har jeg bare jobba og sett på tv. Så spennende liv har jeg liksom. Eneste som er nytt er at jeg har stripa håret mitt idag, men det ble ikke noe fint, så jeg må ta en ny runde imorgen... Så da blir det nok bilde av før&etter for spesielt interreserte.

Ellers er det snart jul føler jeg, og bra er det. Skal feire jul hjemme på Hoem sammen med hele familyen i år. Og gjett hvem som bor i nabohuset? Som jeg kan gå bort til etter all maten og gavene? LINDA <3 O`joy! Gleder meg!

Nå må jeg foresten dra, skal hente husbonden i byen en plass. For han er på matkurs med jobben. Heyhey- kan`ke klage på den ;)

Skal jeg slenge inn ett random bilde? JA, føler ikke at det er ett ordentlig blogginnlegg uten bilde.

TO STK FINE DAMER


OG: TO STK IKKE SÅ FINE DAMER


Gleder meg til jul <3

5 kommentarer:

  1. Hahahahahahahahahaha! No he hatt ei kraftig latterkrampe! Ta bilde kom overaskende:D Herrefred;) Sjå du da:D haha! Kan væl ikkje sæ så mykje i da;)



    -Linda

    SvarSlett
  2. haha..jee:) Good old times... Steika fin vettu :) hihi...og IKJE full, neida :)

    SvarSlett
  3. hahaha!! shit!!! bra å sjå de e fleir som ikkje ser ut ette "litt" alkohyler innabords ;)

    SvarSlett
  4. LOOOOL!! elske Linda si "Im such a whore" sminke!! hoho :D

    SvarSlett
  5. E SÅ gla for at ta e maaange år sia :) haha..Linda me rosa og lilla øyenskygge eller nåkka?:) d e fint :)Hadde heller ikkje hørt om rettetang på na tida der :)

    Lise: Du e alltid fin du <3

    SvarSlett