fredag 2. september 2011

Something new, something old.

Jeg begynner å se en ny side av Bergen. Og den er faktisk positiv. I begynnelsen når jeg flytta hit kunne jeg nesten ikke fordra denne våte, skitne og store byen, men nå tror jeg den har vokst litt på meg. Alle de søte små kafeene, vintage/second hand butikkene i Skostredet, det at det ikke er bare geeks som går med støvler, og ikke minst at jeg har begynt på skole. Noe som jeg har grudd meg litt til, men som viste seg å være kjempegøy!

Apropo second hand og tilbake til overskriften her. Leste ett innlegg på bloggen til Ulrikke Lund her en dag om en ny second hand butikk i Skostredet, og måtte selvfølgelig sjekke den ut. En liten søt butikk med mange godbiter. Fant meg denne superkule, styggsøte, oversized ullgenseren.


Perfekt for ruskete og kalde høstdager i Bergen! Gleder meg neeesten til høst..Men hey, det er jo høst! Da kan jeg begynne å bruke den da.

Hva syns du, er den litt styggsøt?

5 kommentarer:

  1. Fantastisk fin! Gad, i au vil ha :)

    SvarSlett
  2. Vi får ta turen innom der når du kjem, og sjå om vi finn nåkka smådrops t d au ;)

    SvarSlett
  3. Kan man faktisk mislike Bergen? Genseren var forøvrig nydelig. Må nok ta turen innom der jeg også. Er prisene OK?

    SvarSlett
  4. Søt, litt styggsøt ;p Du kommer til å kle den :) Ny butikk i Bergen?

    Elsker den nye headeren din! <3 Du er såååå fiiiiin! <3

    SvarSlett
  5. // hehe, jeg skjønner. Men bra du begynner like den nå da :-)

    SvarSlett