torsdag 8. september 2011

My Little Piece Of Heaven!

Nå begynner det å bli orden i mitt walk-in-closet, så tenkte å vise dere noen bilder. Bildekvaliteten er ikke den beste for kameraet mitt var ikke så samarbeidsvillig idag.


Og her er noen av mine favoritter:


Denne kåpen hadde bestemor da hun var 18 og den er fremdeles like fin. 


Nye jakka mi fra Monki. Elsker den asymetriske stilen. Kan brukes både til hverdags og fest.


Denne jakka har også vært bestemor sin. Var egentlig ei lang ullkåpe som hun sydde om for 20 år siden.


Fine, fine skoa jeg fikk med Linda mi i bursdagsgave. Elsker dem, selv om de er nesten umulig å gå i.


Sist men ikke minst, den metalliske strikkegenseren min fra Bik Bok og skinnskjortsen fra Gina Tricot. 

Så hva syns dere?

7 kommentarer:

  1. Så fint! Jeg skulle ønske jeg hadde sånn også! :)) Fantastisk fint bilde av deg i headern din :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Et lite paradis det der ja!:)

    SvarSlett
  3. ojjj! heldig! nå må du lage closet confession vet du :)

    SvarSlett
  4. ahhhh walkin - min store drøm, men nå ble det barnerom istedetfor denne gangen <3

    Enter my Spell Design Giveaway NOW!

    SvarSlett
  5. Litt misunnelig for at du har hus nå :p

    Blir nice detta altså, gleder meg til å komme over å se :)

    SvarSlett