mandag 12. september 2011

Cheers!

Har kommet hjem etter en helt syk helg i Kristiansand hvor vi var 400 stk som alle var klar for festing og fotball. Laget vårt kom til finalen og tok sølv i mix-klassen.Noe jeg aldri hadde trodd etter mengden med alkohol fredag og på kampdagen. Var vanvittig gøy. Møtte mange av mine tidligere kollegaer og fikk nye bekjentskap, badet i utebassenget midt på natta, hadde pysjparty, sov i 5 timer tilsammen på to døgn, danset i gangene, lager en menneskelig pyramide på sidelinjen, erstattet Ibux med Fisherman-shots og sang at "jeg er fra Bergen, og jeg er stolt av det", møtte Karianne mi igjen, var på cafè med Anita og hadde det like koslig som for 1,5 år siden da jeg bodde der. Love it!! Hadde desverre ikke med kamera. Og de bildene som har blitt lagt ut fåreløbig er ikke akkurat de fineste, så får se om det dukker opp noen etterhvert.

Nå er det tilbake til hverdagen... Skole, lesing, ut med mye penger på skoleutstyr, forhåpentligvis trene litt, innflyttningsfest til helga, besøk av Linda, og sikkert mye, mye lekse!



Nå sitter jeg med det nye magasinet Streetstyle, som er ett bloggmagasin med mye godt lesestoff, vakre mennesker og mye innspo. Løp og kjøp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar