søndag 13. februar 2011

The Ultimate Relaxation..

... Er hjemme hos mor. Har vært utrolig mye dårlig i det siste, som dere sikkert har fått med dere, så nå skal jeg hjem til mor. Skal være der i ei uke, jeg gleder meg slik til å få litt fred og ro.

Jeg reiser imorgen kveld, men før jeg reiser skal jeg til naprapat!! Wææ, skummelt. Det er en slags blanding av fysioterapaut og kiropraktor tror jeg. Har aldri vært med noen av delene så jeg vet jo egentlig ikke hva jeg kan forvente, men jeg har hørt at det ikke er spesielt deilig. Vi får se.

Den siste uka har gått med på jobb og trening, for det meste. Må prøve å trene meg litt opp for å få ett friskere hode... Frisk kropp= Friskt hode(forhåpentligvis) Jeg har blitt innspirert av å skrive treningsblogg av min søte Anita. Så hvis du vil lese en blogg med endra mindre oppdateringer en denne, kan du trykke deg inn på linken oppe i høyre hjørne.

Igår var jeg og husbonden en liten tur hos Ingeborg, som akkurat har kommet hjem fra en 6ukers tur i Brasil. Kjempekjekt å treffe litt folk igjen.



Jeg har akkurat baka eplekake a`la Mormor. Nå skal jeg lage middag og så blir det avslapping med film og litt pakking av koffert resten av kvelden.

Hva har dere gjort på i helgen da?

2 kommentarer:

  1. Elsker outfitet! T-skjorten var utrolig fin, buksa var superkul og du var utrolig pen! =) Første gang jeg er inne på bloggen din men dette var i alle fall et utrolig fint outfit! :D

    SvarSlett