torsdag 10. februar 2011

Bergen er en bråkeby!

Der lå jeg på sofaen med hodepine som føltes ut som 2.verdenskrig. Jeg hadde akkurat funnet ei god stilling, jeg satt tv`n på svakt i bakrunn siden jeg sovner bedre til litt lun lyd. Mmm, fred og ro. Eller nei. Tecnonaboen satt igang med bassen og den udugelige musikken sin. Jeg tenkte, greit. Jeg venner meg nok til det, jeg er jo så sliten. Tecnomusikken fortsetter og fortsetter. Og som om ikke tecnomusikk er nok, kommer det inn ei Hurtigrute som tuter og tuter, så kommer det en sjukebil eller noe, så er det lastebiler som rygger og piper, heisekrana på andre siden av veien som kviner, fuglekvitter, jentene i overetg. som alltid har besøk av folk med høye hæler!!!! Kan dere ikke bare HOLDE KJEFT!!!!

Jeg går å tar meg ett par glass med Pepsi Max og skrur opp tv`n på fullt slik at jeg kanskje får med meg Home And Away gjennom all tecnoen nedenfra! Så mye for den stillheten for å bli kvitt hodepina.

2 kommentarer: