tirsdag 16. februar 2010

What`s cookin..good lookin`?


Ny uke,nye muligheter. Prøver egentlig bare å få denne uka til å gå så fort som mulig...Slik at det blir fredag. For å få dagene til å gå: Trening idag, trene og rydde imorgen..Og kanskje pakke..For på torsdagen skal jeg på roadtrip til Oslo sammen med Henning,fordi han skal kjøpe noe på IKEA.

Og så jobbe litt på fredagen,før jeg tar 18.35-flyet til Bergen <3 Og så sitte å vente i en halvtime på flyplassen og vente på at soldaten min kommer med flyet, etter å ha vært ei uke på øvelse. Savner min kjære nå.

Anyway..Hadde ei knakende bra helg. Med fest to dager på rad. Kjenner det enda idag at det er hardt med todagers. Gleder meg til å ha noen å komme hjem til,leie film og lage god mat sammen med på en lørdagskveld... Jeg vet at kanskje dette ikke henger på greip..og at jeg skriver litt i koder,eller hint..men snart..snart.. Så blir det bra <3

-Anita-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar