onsdag 10. februar 2010

Rekk opp hånda de som hater eksamenskontoret!


Ok,her er tingen.. Jeg bor jo nå i Kristiansand,men har tenkt å flytte til Bergen straks. Dette visste ikke jeg når jeg meldte meg opp som privatist... Og nå får jeg ikke forandret eksamenssted! Samma faen hvor man tar eksamen vel? Neeeida...dette var ikke mulig. Så nå må jeg dra ned til Kristiansand 4 ganger på en mnd eller noe sånt. Tenk om jeg hadde flytta til Kautokeino da? Skulle jeg da også reist helt ned hit?...Ja,det måtte jeg! FUCK...

Men heldigvis var det sol og knallblå himmel idag, og jeg fikk prøvekjørt solbrillene for første gang i år :) Wohoo!!!!
Jeg og Anita var ute å gikk tur, før vi møtte Ann Elisabeth og Crewet på Herlige Land..

Men nå må jeg stikke. Skal opp til Henning og få hjelp til å fikse Spotify. Må henge meg på denne bølgen jeg også. Føler jeg har blitt en sånn "henge-seg-på-bølgen dame" i det siste... Well, I dont care, I have hair.

See You soon... -Anita-

4 kommentarer:

  1. hei hei snupsi. hadde ikke helt fått med meg at du hadde fortsatt på denne bloggen igjen jeg :) men det er jo flott, for nå kan jeg jo følge litt med på hva du styrer med ;)

    SvarSlett
  2. hehe..nei jeg har jo ikke hatt internett :/ mne skal brøve å skrive her nå :) koslig om du følger med da :)

    SvarSlett
  3. e det her du ska fortsette blogginga? :) så bra da :))) love you skjønneste <3

    SvarSlett
  4. D e her vettu :) Bli bra d :) ekje heilt inni ta der enda..men d bli væl :) Love u 2 <3

    SvarSlett