mandag 8. februar 2010

Søndagskos

Har vært sjuk i helga. Måtte dra hjem fra jobb på lørdag..så på søndag syns jeg at jeg fortjente litt godis.. Så da gikk vi på godtebutikken i byen. En HEL butikk bare med godis!

Så her står jeg og sikler på den belgiske sjokoladen.

Vet egentlig ikke hva jeg skal blogge om. Har ikke helt teken på dette. Er ikke såå mye som skjer om dagene egentlig. Bortsett fra at jeg venter og venter.. Teller dager til jeg skal opp til Bergen. Drar oppover den 19.februar og blir ca ei uke. Da blir det jobbsøking. Håper jeg finner noe. Er ikke helt sikker på om jeg vil fortsette i Securitas,eller om jeg vil prøve noe nytt. Vanskelig dette-studere,jobbe eller what?

Har foresten kjøpt meg scrapbook-stuff. Så nå skal jeg også slenge meg på denne bølgen. Har kjøpt fotoalbum som jeg skal ha bilder fra min tid her i Kristiansand og mitt nye liv i Bergen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar