mandag 8. august 2011

Gledeseg...

I dag dro husbonden tilbake på jobb i Trøndelag. Så nå er det grandis til middag igjen. Er så kjedlig å lage middag til seg selv. Kom akkurat hjem fra jobb og må vel begynne å pakke litt mer snart. Nå er det akkurat ei uke til vi flytter og det er sykt mye som må gjøres før den tid. STRESS!!

Dagene etter mandag neste uke er bare glede. Linda kommer den 17. og da skal vi kose oss sååå mye. Gleder meg som en unge til hun kommer. Hun har jo aldri vært i Bergen før, så jeg blir guide den uka! Vi skal jo på Rihanna-konsert også!!!! Woho! Og den 25. begynner jeg på skole. Kjenner jeg gru-gleder meg litt. Blir litt rart, spennende og samtidig awesome. Hva pokker skal jeg ha på meg liksom? hehe...



Ååå, som jeg savner Molde, sol, sommer, venner og familie akkurat nå!

1 kommentar:

  1. Sett fram kaffi å blautkak, eg kjem snart! ;)

    SvarSlett