søndag 7. august 2011

Birthdayweekend!!

Woot-woot, jeg fylte 23år på fredagen. Ble ikke noe feiring den dagen for jeg jobba både natt og dag. Så da ble det litt feiring i går og litt idag. I går var vi på utflyttningsfest hos Ingeborg. Kjekt å møte gjengen igjen. Vi var ikke så lenge da, for som alltid fikk jeg hodepine.


Idag har vi pakka litt til den o`store flyttinga som skjer neste mandag og vært på en litt forsinka bursdagsmiddag på Escalon. Eeeelsker maten der-Tapas!! Kjempekoslig å være på date med husbonden.



Etter middagen gikk vi opp på Det Lille Kaffebrenneriet, som er en av mine yndlingskafeer i Bergen. De har den beste kakaoen.




Nå skal vi fortsette pakkinga og se MFK-RBK!! Krysser fingerene for Moldeseier!

Har dere hatt ei fin helg?

4 kommentarer:

  1. sweet shoes lady ;) Godt bursdagshelga ble bra tross en kinki start! :) Miss´u hunn <3<3<3

    SvarSlett
  2. Hvem var det som gav det den favorittcakfe´n? ser ut som du koste deg. SKULLE ØNSKE JEG KUNNE FEIRA ME DEG EG Å!!!

    SvarSlett
  3. Karianne: Takktakk :) Liker skoene dritgodt..glad jeg bestilte de :) Miss u 2 <3

    Benjamin: Det var DU <3 hihi... Gleder meg til neste gang du kommer "hjem":)

    SvarSlett
  4. så himla fin du va måste jag säga, dockansikte :)

    SvarSlett