søndag 31. juli 2011

Priser sommeren!

Hva er det som skjer liksom? Tre dager med sol? What` up???

Jeg og husbonden skal ha kinodate ikveld. Tror vi skal se Hangover 2. Jaja, jeg vet vi er treig, men sånn går det når samboeren bor mesteparten av uka på hotell i Stjørdal!




Jeg elsker sol og sommer. Livet er så mye bedre når det er fint vær. Snakket med tanten min etter hun var i Spania tidligere i sommer, og vi er begge enige om at vi føler oss veldig hjemme i Spania. Begge to er nemlig overbevist om at det ligger noen spanske gener i oss. Hva tror du? Familien min ser ganske spansk ut igrunn.. Love it!!!!


Øverst til venstre er onkelen min, øverst til høyre er mormor, nede til venstre onkel, søskenbarn, meg og tante, nederst til høyre er mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar