torsdag 14. juli 2011

Nå er den her!


Sommeren altså. Ikke pakka fra Nelly som jeg bestilte for x antall dager siden og som blir sendt til Oslo-Bergen-Oslo og nå Trondheim! Nok om det. Sommeren har endelig ankommet og hva er vel sommer uten pils, gode venner, musikk og god mat?



Møtte Benjamin på tirsdag. Han har flyttet til sin kjære i Stavanger og vi sees altfor sjeldent. Jeg digger Benjamin, han er fantastisk. Vi har det kjempegøy mens vi shopper og sladrer om alt mulig.


I går skulle egentlig jeg og Karina ta igjen fjorårets suksess(?) med å gå på VGlista-konserten, men så drakk vi øl sammen med disse awesome jentene og når vi gikk for å se om det var noe liv... Ja, da var det ferdig. Vi hadde det iallefall gøy. Kanskje mer gøy å sitte på Roll & Rock og ta ei utepils, enn å stå sammen med fullt av 14åringer.


Vintage Levi`s-shorts og vintage topp//Belte fra Bik Bok//Mobilveske og veske fra H&M

Imorgen drar jeg hjem til Molde og blir der i over ei uke. Gleder meg som en unge til å se alle vennene mine og familien igjen. Neste uke er det jo Molde Jazz også, og da er det alltid mange folk hjemme og mye sprell og finne på. Stay tuned.

1 kommentar:

  1. Det såg ut som du hadde det helt supert! Takk for komentaren ;)

    SvarSlett