tirsdag 24. mai 2011

Brrrrr!!!

Det er skikkelig dårlig vær i Bergen for tiden og de siste dagene har det regnet og blåst som f! Jeg, som den frøspisten jeg er, holder på å fryse meg ihjæl. Inatt sov jeg med ullabber, bukse og superundertøy. Husbonden er utenbys på jobb, så jeg har ingen å varme meg på heller.

Hadde foresten en kjempekoslig kveld igår sammen med Ole og raske biler. På lerretet! Vi så Fast And The Furious og den falt i smak. Det samme gjorde den halve kiloen med smågodt vi kjøpte.

Nå er det dags for det siste strøket med maling på listene. Har jeg foresten sagt det? At vi holder på å male datarommet? Jeg kommer til å legge ut før og etter-bilde når dette strøket har tørket.

Dagens Outfit:



Dagens outfit tilhører husbonden. Enhver husbonde må jo ha Felleskjøpetdress. Hehe. 
Nå må jeg sette penslene i sving. Vi blogges!

1 kommentar: