fredag 20. mai 2011

17.mai er vi så glad i!

Hadde en kjempefin 17.mai. Selv om været ikke var helt på topp. Hadde jo tenkt å gå med den nydelige bunaden min, men det var ikke vær til det. Så da ble det antrekk i flaggets farger.



 

Vi feiret dagen med å se småen gå i tog på Tysnes og spise mye kake der. Før vi satte kursen tilbake til storbyen. Plana var vel egentlig å ha gjester til middag, tror jeg. Men ettersom vi holder på å pusse opp(det har jeg vel heller ikke nevnt) så ser huset ut som..ja.. Helt jævlig. Så da ble det middag på Fridays sammen med Eva og Lars. Resten av kvelden ble tilbrakt på sofaen med gnagsår etter de nye skoene jeg gikk med. Men det var en fin dag fordi!

Ønsker alle ei god helg. Nå skal jeg rydde litt før jeg drar på jobb.

1 kommentar:

  1. Kjempe fint antrekk søta mi<3
    Gleda me veldig t å sjå før & etter bilde av rommet :D

    SvarSlett