søndag 26. juni 2011

I`m Back!

Kom hjem til Bergen etter nesten to uker i Spania i går. Selv om det var godt å komme hjem, savner jeg sol og varme, stranda, sitte på balkongen og lese, høre gresshoppene, drikke øl til maten, tapas, spenning, ligge å duve i bølgene på "surfebrettet" mitt, og ikke minst shoppingen der! Jeg har kjøpt så mye fint...Mye sko. Skal ta bilder så snart jeg får ladet kamera mitt, slik at dere skal få se. Men kan jo slenge med noen få bilder av litt sånn random Spania shit da.. So here we go:


Blogger innom med bilder av shopping iløpet av kvelden eller i morgen.


Håper alle har hatt ei strålende helg?

5 kommentarer:

  1. Litt tilfeldig kommentar, men bare lurte på om du hadde lest den boken som lå der, "De Dødes Klubb"? Jeg har kjøpt den, men lurt på om jeg skal gidde å lese den. Hva tror du? :)

    SvarSlett
  2. hey.. Joda, jeg har lest den.Men det er jo den 3. eller den 4.boken i serien.. Så du må lese de andre først :)Men jeg syns de er kjempebra. Jeg har da sett serien også da :)

    SvarSlett
  3. Enda en random kommentar :P
    Lurer på hvilken farge du har på håret nå? Du hadde d ganske så svart tidligere. hvordan fikk du det lysere og hvilken farge brukte du ? :)

    SvarSlett
  4. SV Anonym: Ja jeg har harr svart i maaange år, så det var vanskelig å få det lyst. Men jeg bleket det to ganger til det var gaaanske lyst, for så å "bygge" det sakte oppover igjen med litt mørkere farge for hver gang. Dette er noe jeg har gjort hjemme, ikke med frisør, så ja. Jeg har lenge prøvd å bli kvitt rødskjæret i håret og har derfor brukt en lys brun/mørk blond farge med grått/askefarge i, fordi det demper det røde. Husker ikke helt hva fargene heter, men nå har jeg brukt den nye Sublime Moussen til Loreal i fargen "Klar brun"...Tror jeg den heter.. Og ble veldig fornøyd :)

    Nå er jo håret ganske solbleket da, så det er lysere enn den fargen jeg brukte :)Håper jeg var til litt hjelp? :)hehe

    SvarSlett
  5. Hvor har du kjøpt den blomstrete kjolen fra? :-) nydelig!

    SvarSlett